Otsid lahendust, mis hoiaks kokku Sinu aega ja raha? Mugav ja paberivaba raamatupidamine on tänapäeva väike- ja keskmise suurusega ettevõtete edu võti. Minu teenused on loodud just selleks, et Sinu finantskorraldus oleks algusest peale selge, korrektne ja stressivaba.
Pakun teenust üle kogu Eesti – olen Sulle toeks mugavalt kodukontorist, kasutades peamiselt Merit Aktiva raamatupidamistarkvara.
1. Raamatupidamise sisseseadmine ja programmi seadistamine
Uus ettevõte vajab selget ja korrektset finantskorraldust juba esimestest tegevuspäevadest alates. Korralikult seadistatud raamatupidamissüsteem aitab vältida hilisemaid vigu, topelttööd ja ajakulu ning loob usaldusväärse aluse maksuarvestuseks, aruandluseks ja äriotsuste tegemiseks.
Mida see teenus Sulle annab?
- Paberivaba ja automatiseeritud süsteem: Seadistan Sinu raamatupidamise nii, et see oleks maksimaalselt automatiseeritud ja paberivaba.
- Sinu algdokumendid elavad turvaliselt raamatupidamisprogrammis.
- Müügiarved saad luua ja e-arvetena teele saata ise – kõikjal, kus on olemas internet.
- Andmete sisestamisele kuluv aeg on tänu panga väljavõtete impordile märkimisväärselt kiire.
- Seadistan lisamugavuseks Costpocketi tarkvara, mille abil saad ostutšekid pildistada või PDF-arved digitaliseerida ja otse programmi saata.
- Sinu ettevõtte spetsiifikale vastav seadistus:
- Korrektselt struktureeritud kontoplaani seadistamine.
- Kontode ja artiklite valik ning seadistamine kannete tegemiseks.
- Vajadusel müügiarvete kujundamine ja seadistamine.
- Otseühenduste loomine pankadega.
- Põhivara ja varude arvestuse põhimõtete loomine.
- Maksude, aruandvate isikute ning järelmaksude, liisingute jm arvestuse seadistamine.
- Edukaks tööks vajalikud dokumendid ja oskused:
- Koostame vajadusel Sinu ettevõtte vajadustele vastava raamatupidamise sise-eeskirja.
- Koolitan Sind või Sinu töötajaid, et saaksite edaspidi programmi iseseisvalt ja enesekindlalt kasutada. Soovi korral annan ka selgitusi raamatupidamise teooria kohta.
2. Hilisem toetus ja konsultatsioon
Mul on pikaajaline töökogemus Merit Aktiva ja Merit Palga programmidega ning ma ei jäta Sind programmi sisseseadmise järel üksi!
Olen Sinu partner pikkadel tähtaegadel:
- Pidev tugi: Kui Sul tekib iseseisval töötamisel küsimusi või probleeme, olen Sulle telefonikõne või e-kirja kaugusel, et pakkuda kiiret ja asjatundlikku tuge.
- Konsultatsioon: Pakun asjatundlikku nõu jooksvates raamatupidamisküsimustes ja aitan leida lahendusi, mis toetavad Sinu äriotsuseid.
- Aruannete seadistamine: Aitan Sul paika panna ja kontrollida oluliste ning analüütiliste aruannete valiku, et Sinu juhtimisotsused oleksid alati põhjendatud värsketel andmetel.
3. Majandusaasta aruande koostamine
Majandusaasta aruanne on Sinu ettevõtte visiitkaart! Raamatupidamine on teekond, mille lõpp-eesmärk on korrektse ja usaldusväärse aruande esitamine.
Miks on korrektne aruanne tähtis?
- Õiguslik kohustus: See on vajalik Äriseadustiku täitmiseks ja tuleb esitada Äriregistrile 6 kuu jooksul pärast majandusaasta lõppu.
- Usaldusväärsus: Aruanne on avalikult kättesaadav dokument, mis kajastab Sinu ettevõtte finantsseisu. Olgu see Sinu äriühingu visiitkaart – korrektne, läbipaistev ja usaldusväärne potentsiaalsete partnerite ja finantsasutuste silmis!
Aitan Sul, lähtudes Eesti heast raamatupidamistavast, koostada mikro- või väikeettevõtja nõuetele vastava majandusaasta aruande (sh bilanss, kasumiaruanne ja lisad).
Soovid luua koheselt selge ja korrastatud finantssüsteemi?
Võta ühendust info@tarknet.ee või tel 58586018.
Heade soovidega
Evi
