Raamatupidamise automatiseerimine ja tööprotsesside tõhustamine Merit Aktivas?

Selles koolituses keskendume tarkvara võimekuse maksimaalsele ärakasutamisele. Meie eesmärk on vähendada rutiinset käsitööd, minimeerida paberimajandust ja seadistada süsteem nii, et see töötaks teie kasuks, mitte vastupidi. Juttu ei tule raamatupidamisest vaid tarkvara kasutamisest Merit Aktiva Standard paketiga.

Vaatame tänased teemad üle kolmes peamises plokis.

1. Ühendused ja automaatika

Alustame sellest, kuidas panna andmed automaatselt liikuma ilma käsitsi sisestamiseta.

    • Otseühendused pankadega: Kuidas aktiveerida ja seadistada otseühendusi, et pangatehingud jõuaksid programmi automaatselt.
    • E-arvete liiklus: E-arvete saatmise ja vastuvõtmise seadistamine, et vabaneda PDF-ide ja paberarvete haldamisest. 
    • Liidesed maksuametiga.

2. Paberivaba raamatupidamine ja kulud

Järgmiseks vaatame, kuidas hallata dokumente digitaalselt ja efektiivselt.

  • Paberivaba raamatupidamine: Üldised põhimõtted dokumentide digitaalseks haldamiseks.
  • Ostuarvete digiteerimine: Kuidas paberarved ja tšekid kiirelt süsteemi saada.
  • Aruandvad isikud: Tšekkide salvestamine kuludokumentide juurde.

3. Seadistused ja juhtimine

Lõpetuseks vaatame tööriistu, mis aitavad hoida korda ja annavad ettevõttest parema ülevaate.

    • Müügiarve seadistamine: Arvete kujunduse ja standard tekstide kohandamine vastavalt ettevõtte vajadustele.
    • Osakonnad: Kulude ja tulude jagamine osakondade lõikes täpsema arvestuse pidamiseks.
    • Töölaud: Kuidas seadistada töölauda nii, et kõige olulisem info oleks kohe sisselogimisel nähtav. 
    • Piiratud õigustega lisakasutaja.

Tahad näha, kuidas see päriselt käib?

Lugemine on üks asi, aga oma silmaga nägemine on hoopis midagi muud.

Olen kokku pannud praktilise privaatse 1,5 tunnise infotunni, kus ma ei räägi kuiva teooriat, vaid teen selle protsessi ekraanil läbi.

Tule ja alustame tarkvara kasutamisega!

  • Kohtumispaik Google Meet. 
  • Osalemise tasu 19.-
  • Salvestust ei toimu. See on põhimõtteline valik – tahan, et saaksime rääkida vabalt ja vahetult. Mida ruumis küsitakse, see ruumi jääb.
  • See ei ole suur webinar. Võtan gruppi ainult 10 inimest, et jõuaksin vastata kõigile teie küsimustele ja saaksime suhelda otse. See pole enam loeng, vaid pigem privaatne töötuba.
  • 16.01 kl 13 registreerime 10 osavõtjat. Kui tahad olla üks kümnest, siis ole kiire.
  • Info ja registreerimine evi@tarknet.ee “Raamatupidamise automatiseerimine ja tööprotsesside tõhustamine Merit Aktivas?”
Scroll to Top